Op zondag 28 juni verandert de gemeente in één groot openluchtpodium tijdens Gluren bij de Buren. En hoe leuk is het dat wij mogen optreden in de tuin van één van onze koorleden! Tussen het groen, met het gazon als podium en de tuinset als tribune, brengen wij met veel plezier onze muziek ten gehore. Onze stemmen zullen om 13.00 uur, 14.30 uur en 16.00 uur klinken in de tuin aan de Urlusstraat 19.

Kom gezellig langs, geniet van de sfeer en laat je verrassen door een muzikale middag dichtbij huis. We hopen je daar te zien!

Gluren bij de Buren 28 juni 2026